Regulamin przeprowadzania konsultacji

1. Postanowienia Ogólne

1.1. Regulamin określa zasady przeprowadzania konsultacji w ramach świadczonych usług.

1.2. Korzystanie z konsultacji oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

2. Warunki Uczestnictwa

2.1. Konsultacje są dostępne dla osób, które dokonały wcześniejszej rejestracji i opłaciły usługę.

2.2. Uczestnik zobowiązuje się do podania prawdziwych danych osobowych podczas rejestracji.

3. Przebieg Konsultacji

3.1. Konsultacje odbywają się w ustalonym terminie za pomocą wybranego kanału komunikacji (np. telefon, wideokonferencja).

3.2. Spóźnienie uczestnika nie przedłuża czasu trwania konsultacji.

4. Opłaty i Zwroty

4.1. Koszt konsultacji jest określony w cenniku i podlega opłaceniu przed jej rozpoczęciem.

4.2. W przypadku rezygnacji z konsultacji na mniej niż 24 godziny przed terminem, opłata nie podlega zwrotowi.

5. Odpowiedzialność

5.1. Organizator konsultacji nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podjęte przez uczestnika na podstawie uzyskanych informacji.

5.2. Wszelkie informacje przekazane podczas konsultacji mają charakter doradczy i nie stanowią porady prawnej ani finansowej.

6. Postanowienia Końcowe

6.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez wcześniejszego powiadomienia.

6.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy prawa powszechnie obowiązującego.